Razón Social: Francisco Viñas Palmero Domicilio Social: Arenys, 82 – Barcelona 08035Correo electrónico: consultame@franvinas.comCIF: 77312765J
A través del present avís, Francisco Viñas Palmero informa els usuaris del lloc web que, en compliment del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 relatiu a la Protecció de les Persones Físiques respecte al tractament de dades personals ia la lliure circulació de dades (d'ara endavant, RGPD) i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, les dades personals facilitades seran incorporades al nostre fitxer titularitat de Francisco Viñas Palmero amb domicili al Carrer Arenys, 82 – Barcelona 08035.
L'accés al nostre lloc web no exigeix que l'usuari faci un registre previ. No obstant això, l'accés i la navegació a través d'aquest lloc web suposa que l'usuari accepta totalment la present política de privadesa i la de cookies.
La legitimació per dur a terme el tractament de les dades dels usuaris d'aquesta web o dels pacients es troba al consentiment de l'interessat, sol·licitat pel cas concret.
Per la seva banda, la gestió de la contractació de serveis, pagament, facturació i enviaments corresponents està legitimada per la pròpia execució del contracte o acord.
El tractament de les dades per tal de remetre butlletins electrònics sobre serveis, esdeveniments i notícies relacionades amb la nostra activitat professional, es basa en el consentiment prestat per l'interessat.
Igualment, es podrà utilitzar la informació de lusuari per al compliment de les diferents obligacions legals de lempresa.
Us informem que es recullen exclusivament aquelles dades necessàries per al correcte desenvolupament de la relació existent entre les parts, i en concret, per alguna/es de les finalitats següents:
– Recordar visites i revisions.– Emetre justificants d'assistència al centre sanitari.– Atendre qualsevol comunicació reportada pel pacient.– Gestionar qualsevol incidència o reclamació interposada per un usuari o pacient.
Us comuniquem que l'empresa és el destinatari final d'aquestes dades i és qui decideix sobre la finalitat, contingut i ús del tractament de les dades de caràcter personal que ens facilitin els usuaris.
Per garantir una prestació adequada del servei, cal que determinats proveïdors de serveis i/o entitats del grup que tractin dades per compte del responsable i com a encarregats del tractament tractin les seves dades personals. Aquestes entitats poden ser, per exemple, prestadors de serveis mèdics, diagnòstic, anàlisis clíniques, auditoria, seguretat física, arxiu, emmagatzematge o digitalització d'informació, de destrucció de documentació, serveis d'assessoria jurídica, serveis informàtics, etc.
Tota la informació que ens sigui facilitada serà tractada de forma confidencial i donant compliment estricte a les obligacions de seguretat necessàries per impedir l'accés per tercers no autoritzats.
D'acord amb la normativa vigent, l'empresa garanteix que ha adoptat totes les mesures tècniques i organitzatives necessàries per mantenir el nivell de seguretat requerit tenint en compte la naturalesa de les dades personals tractades.
L'empresa es compromet a donar compliment a la normativa de protecció de les dades personals i la privadesa dels usuaris, per la qual cosa adopta aquelles mesures de seguretat tècniques necessàries per evitar la pèrdua, manipulació, difusió, alteració o accés de tercers indegut als dades personals que tracta.
Amb caràcter general es conserven les dades durant el temps estrictament necessari per a la finalitat per a la qual van ser recollides.
Les dades personals proporcionades seran conservades d'acord amb la normativa sanitària vigent a cada moment i que les dades seran conservades com a mínim el període de temps establert per la Llei 21/2000, de 29 de desembre, sobre els drets d'informació concernents a la salut i l'autonomia del pacient, i la documentació clínica, que estableix el termini de quinze anys des de la data d'alta de cada procés assistencial en relació amb la documentació rellevant i un termini de cinc anys per a la resta de documentació o dades.
Les dades tractades per a l'enviament de comunicacions comercials seran conservades fins que l'interessat no revoqui el consentiment i/o exerceixi els drets d'oposició i/o supressió.
Finalment, també us informem que en qualsevol moment podeu exercir els drets d'accés, rectificacions, supressió, limitació, portabilitat i oposició respecte a les dades de caràcter personal previstes a la normativa en matèria de protecció de dades, Enviant un escrit acompanyat d'una fotocòpia del document d'identitat al correu electrònic del centre consultame@franvinas.com
En concret, pot exercir els drets que es desenvolupen a continuació:
Aquest lloc web pot contenir enllaços a pàgines externes. El centre no assumeix cap responsabilitat sobre els continguts ni sobre qualsevol altre aspecte relacionat amb aquestes pàgines o llocs web.
L'empresa es reserva el dret a modificar aquesta política de privadesa d'acord amb el seu propi criteri, o motivat per un canvi legal, jurisprudencial, o doctrinal de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades. L'ús de la web després dels canvis implicarà l'acceptació dels mateixos.
En cas de disconformitat en relació al tractament de les dades pot presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, organisme que ostenta l'autoritat de control en la matèria, ubicada al C/ Jorge Juan, 6 de Madrid (CP 28001).