Política de privadesa

Política de privadesa

Responsable del tractament:


Razón Social: Francisco Viñas Palmero    Domicilio Social: Arenys, 82 – Barcelona 08035Correo electrónico: consultame@franvinas.comCIF: 77312765J

A través del present avís, Francisco Viñas Palmero informa els usuaris del lloc web que, en compliment del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 relatiu a la Protecció de les Persones Físiques respecte al tractament de dades personals ia la lliure circulació de dades (d'ara endavant, RGPD) i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, les dades personals facilitades seran incorporades al nostre fitxer titularitat de Francisco Viñas Palmero amb domicili al Carrer Arenys, 82 – Barcelona 08035.

L'accés al nostre lloc web no exigeix que l'usuari faci un registre previ. No obstant això, l'accés i la navegació a través d'aquest lloc web suposa que l'usuari accepta totalment la present política de privadesa i la de cookies.


I. Legitimació del tractament


La legitimació per dur a terme el tractament de les dades dels usuaris d'aquesta web o dels pacients es troba al consentiment de l'interessat, sol·licitat pel cas concret.

Per la seva banda, la gestió de la contractació de serveis, pagament, facturació i enviaments corresponents està legitimada per la pròpia execució del contracte o acord.

El tractament de les dades per tal de remetre butlletins electrònics sobre serveis, esdeveniments i notícies relacionades amb la nostra activitat professional, es basa en el consentiment prestat per l'interessat.

Igualment, es podrà utilitzar la informació de lusuari per al compliment de les diferents obligacions legals de lempresa.


II. Finalitat del tractament


Us informem que es recullen exclusivament aquelles dades necessàries per al correcte desenvolupament de la relació existent entre les parts, i en concret, per alguna/es de les finalitats següents:

    Gestionar la contractació de serveis i aquelles gestions administratives pròpies de la relació comercial existent. els butlletins informatius i les consultes o sol·licituds d'informació. Prestació d'assistència sanitària: les dades personals són tractades amb l'objectiu de prestar l'assistència sanitària sol·licitada pel pacient, així com gestionar adequadament els serveis sanitaris i d'administració del centre necessaris per a aquesta , com per exemple:

– Recordar visites i revisions.– Emetre justificants d'assistència al centre sanitari.– Atendre qualsevol comunicació reportada pel pacient.– Gestionar qualsevol incidència o reclamació interposada per un usuari o pacient.

    Atenció a les sol·licituds d'informació, queixa, suggeriment, reclamació o exercici de drets de protecció de dades. Compliment de les obligacions legals resultants dels serveis prestats. Videovigilància de les instal·lacions del centre. Enviament de comunicacions comercials o publicitàries en cas que el interessat n'hagi prestat el consentiment. L'usuari garanteix l'autenticitat de les dades comunicades i serà l'únic responsable de les manifestacions falses o inexactes. Les dades de caràcter personal que ens faciliti seran sempre tractades de conformitat amb la normativa legal vigent en matèria de protecció de dades i normativa sanitària.

Us comuniquem que l'empresa és el destinatari final d'aquestes dades i és qui decideix sobre la finalitat, contingut i ús del tractament de les dades de caràcter personal que ens facilitin els usuaris.


III. Comunicació de dades


Per garantir una prestació adequada del servei, cal que determinats proveïdors de serveis i/o entitats del grup que tractin dades per compte del responsable i com a encarregats del tractament tractin les seves dades personals. Aquestes entitats poden ser, per exemple, prestadors de serveis mèdics, diagnòstic, anàlisis clíniques, auditoria, seguretat física, arxiu, emmagatzematge o digitalització d'informació, de destrucció de documentació, serveis d'assessoria jurídica, serveis informàtics, etc.

Tota la informació que ens sigui facilitada serà tractada de forma confidencial i donant compliment estricte a les obligacions de seguretat necessàries per impedir l'accés per tercers no autoritzats.


IV. Mesures de seguretat


D'acord amb la normativa vigent, l'empresa garanteix que ha adoptat totes les mesures tècniques i organitzatives necessàries per mantenir el nivell de seguretat requerit tenint en compte la naturalesa de les dades personals tractades.

L'empresa es compromet a donar compliment a la normativa de protecció de les dades personals i la privadesa dels usuaris, per la qual cosa adopta aquelles mesures de seguretat tècniques necessàries per evitar la pèrdua, manipulació, difusió, alteració o accés de tercers indegut als dades personals que tracta.


V. Període de conservació de les dades


Amb caràcter general es conserven les dades durant el temps estrictament necessari per a la finalitat per a la qual van ser recollides.

Les dades personals proporcionades seran conservades d'acord amb la normativa sanitària vigent a cada moment i que les dades seran conservades com a mínim el període de temps establert per la Llei 21/2000, de 29 de desembre, sobre els drets d'informació concernents a la salut i l'autonomia del pacient, i la documentació clínica, que estableix el termini de quinze anys des de la data d'alta de cada procés assistencial en relació amb la documentació rellevant i un termini de cinc anys per a la resta de documentació o dades.

Les dades tractades per a l'enviament de comunicacions comercials seran conservades fins que l'interessat no revoqui el consentiment i/o exerceixi els drets d'oposició i/o supressió.


VI. Drets dels usuaris


Finalment, també us informem que en qualsevol moment podeu exercir els drets d'accés, rectificacions, supressió, limitació, portabilitat i oposició respecte a les dades de caràcter personal previstes a la normativa en matèria de protecció de dades, Enviant un escrit acompanyat d'una fotocòpia del document d'identitat al correu electrònic del centre consultame@franvinas.com

En concret, pot exercir els drets que es desenvolupen a continuació:

    Revocar els consentiments atorgats. Obtenir confirmació sobre si el centre està tractant dades personals que us concerneixen o no. Accedir a les vostres dades personals. Rectificar les dades inexactes o incomplets. necessaris per a les finalitats per a les quals van ser recollits. Exercir la limitació del tractament de les dades quan es compleixi alguna de les condicions previstes a la normativa de protecció de dades. En determinades circumstàncies i per motius relacionats amb la seva situació particular al tractament de les seves dades , els interessats podran oposar-se al tractament dels mateixos. El centre deixarà de tractar les dades, excepte per motius legítims o l'exercici o la defensa de possibles reclamacions. Sol·licitar la portabilitat de dades.

Aquest lloc web pot contenir enllaços a pàgines externes. El centre no assumeix cap responsabilitat sobre els continguts ni sobre qualsevol altre aspecte relacionat amb aquestes pàgines o llocs web.

L'empresa es reserva el dret a modificar aquesta política de privadesa d'acord amb el seu propi criteri, o motivat per un canvi legal, jurisprudencial, o doctrinal de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades. L'ús de la web després dels canvis implicarà l'acceptació dels mateixos.

En cas de disconformitat en relació al tractament de les dades pot presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, organisme que ostenta l'autoritat de control en la matèria, ubicada al C/ Jorge Juan, 6 de Madrid (CP 28001).




Share by: